Swerockin teettämän vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella Swerockin asiakkaat Suomessa olivat erittäin tyytyväisiä kokonaisuudessaan tuotteisiin ja palveluihimme. Jo aikaisempina vuosina korkealla ollut asiakastyytyväisyysindeksi sekä suositteluindeksi nousivat entisestään vuonna 2023.
Swerock mittaa asiakkaidensa tyytyväisyyttä vuosittaisessa tutkimuksessa. Tutkimuksessa mitataan customer satisfaction indeksiä eli CSI:tä sekä suositteluindeksiä. CSI koostuu kolmen kysymyksen yhteenlasketusta arvosta: kokonaistyytyväisyys, asiakkaan ideaali ja asiakkaan odotusten toteutus. Vastauksen annetaan kymmenarvoisella asteikolla, josta lasketaan indeksi 0 ja 100 välille. Arvot 65 ja 75 välillä vastaavat keskimääräistä asiakastyytyväisyyttä, ja arvot tämän yli vastaavat hyvää ja erittäin hyvää tasoa.
Swerockin asiakastyytyväisyysindeksi Suomessa oli 83 vuonna 2023. Olemme erittäin tyytyväisiä tähän tulokseen ja pyrimme jatkossakin parantamaan ja kehittämään toimintaamme palautteen perusteella. Olemme vuosi vuodelta pystyneet säilyttämään korkean tasomme ja jopa parantamaan sitä reagoimalla palautteessa esille tulleisiin kehityskohtiin. Vaikkakin tulokset ovat korkealla tasolla, haluamme silti jatkuvasti kehittää toimintaamme. Reagoimme palautteeseen ja olemme identifioineet muutamia kehityskohteita, joita työstämme tällä hetkellä.